
A BMW 1,7 milliárd dollárt fektet be elektromos járműgyártásba az Egyesült Államokban
A BMW német autógyártó összesen 1,7 milliárd dollárt fektet be elektromos járművek gyártásába az Egyesült Államokban – jelentette be a cég vezetője.
A BMW német autógyártó összesen 1,7 milliárd dollárt fektet be elektromos járművek gyártásába az Egyesült Államokban – jelentette be a cég vezetője.
A BMW Group meggyőződéssel vallja, hogy a személyes elektromos mobilitás jövőbeni sikerének kulcsát az erőteljes, innovatív és fenntarthatóan előállítható akkumulátorcellák adják. A 2025-ben debütáló Neue Klasse modellgenerációval a müncheni központú vállalatcsoport az elektromos mobilitás új korszakát hozza el a jelenbe – olyan újfejlesztésű, hengeres akkumulátorcellákat használva, amelyeket az új modellgeneráció járműszerkezeti adottságai szerint terveznek meg a mérnökök, most először.
A BMW megkezdte a tisztán elektromos meghajtású M prototípus közúti tesztelését, amelynek elsődleges célja az innovatív hajtáslánc- és futómű-technológia viselkedésének, illetve együttműködésének részletekbe menő elemzése.
Megérkezett Magyarországra is a legerősebb elektromos BMW. 619 lóerős, legnagyobb forgatónyomatéka 1100 Nm, alapára 47 millió forint és ha kell, 3,8 másodperc alatt teljesíti a 0-100 kilométer/óra sprintet.
A német Bayerische Motoren Werke AG (BMW) 15 milliárd jüant (2,24 milliárd dollár) fektetett be egy elektromos járműgyártó üzem létrehozására Kínában, ahol már hivatalosan is elindult a termelés.
A BMW az évtized végére egymilliárd eurót fektet motorgyártó üzemébe az ausztriai Steyrben, egyebek között járműipari villanymotorokat gyártó és fejlesztő üzem létesítésébe.
A BMW X3 kényelmét, sokoldalúságát és tágas helykínálatát füst és más károsanyagok nélkül adja az új BMW iX3. Az, hogy Kínából érkezik, mit sem von le a használati értékéből, sőt még az ára is versenyképes.
Letették Debrecenben a BMW új gyárának alapkövét. A jövőbe mutató létesítmény mintegy egy milliárd euró befektetésével áll majd rendszerbe. 2025-ben itt kezdődik meg a tisztán elektromos meghajtású Neue Klasse modellgeneráció sorozatgyártása.
Ha van villanyautó, ami után folyik a nyálam, az jelenleg egy BMW: az i4 izmos, M változata. Képességei azonban túltesznek az én képességeimen, így tartós kapcsolat nem alakulhatna ki köztünk, egy rövid kalandra azonban kapható voltam.
Az első igazán jól vezethető elektromos BMW mindkét vele szemben támasztott követelménynek – valójában követelésnek -, maradéktalanul megfelel: egyszerre kiváló villanyautó és sportos BMW. Szép, erős, kellemes és még keveset is fogyaszt. Sőt, az ára sem rossz.
– Debrecenben épülő új gyárunk nemzetközi gyártási hálózatunk első emisszió-mentes autógyára lesz – mondta Milan Nedeljković, a BMW AG igazgatótanácsának gyártásért felelős tagja. Elkészült a […]
Döbbenet, hogy mekkorára nőtt a hetes BMW. Egyébként nem fért volna el benne a tömény luxus, a jövőt idéző technika és a látványos kényelem páratlan elegye. Pozsonyban találkozhattunk a nagy szürke bálnával.
Lassan, csendben, ízlésen frissült a BMW leghasznosabb villanyautója, a Kínában gyártott iX3 minden ráköltött pénzt megér. Vonzó, praktikus, kényelmes, vezetése izgalmas.
A BMW 2-es Active Tourer magyarországi premierjén ízelítőt kaptunk a BMW elektromos szedánjának, az első M-es villanyautónak a képességeiből. BMW i4 M50 gyorsteszt.
A müncheni központú vállalatcsoport az autóipar szereplői közül másodikként csatlakozott a Leather Working Group nonprofit szervezet világméretű kezdeményezéséhez, amellyel környezetvédelmi szempontokat egyesítő, felelős vállalati stratégiáját nyomatékosítja.
„Már most a következő mérföldkőre összpontosítunk: célunk, hogy két éven belül kétmillió darab hálózatról tölthető modellünk guruljon a világ útjain” – mondta Pieter Nota, a BMW AG igazgatótanácsának tagja.
A Bakony és a Balaton-felvidék ragyogó őszben pompázó tájain fedeztük fel a BMW technológiai zászlóshajójának kifogyhatatlan értékeit. Hatalmas test, hatalmas élvezet – helyi károsanyag-kibocsátás nélkül.
Copyright © 2025