
Vezettük: Hyundai Inster
Végre van használható és élhető kis elektromos autó a magyar autópiacon. A Dacia Spring alternatívája, a Hyundai Inster Koreából érkezik.
Végre van használható és élhető kis elektromos autó a magyar autópiacon. A Dacia Spring alternatívája, a Hyundai Inster Koreából érkezik.
A Hyundai Motor Group dél-koreai autógyártó két évvel az építkezés elindítása után megkezdte az elektromos járművek gyártását az Egyesült Államok Georgia állambeli üzemében. A Savannahtól […]
A Hyundai megcsinálta a lehetetlent: szétszálazhatatlanul összeláncolta a vezetés elemi, ösztönös, vad és mocskos élvezetét a takarékos, világmegmentő, trendi és valóban egyetlenként követendő zöld mobilitással. Fogott egy villanyautót és szupersportkocsivá alakította. Itt a hangsúly a szuperen van. Ferrarikat, Porschékat és Lamborghiniket reggelezik ez a koreai kompakt.
Az Autós Nagykoalíció (ANK) hatodik alkalommal hirdeti meg az Év Magyar Autója díjakat. Nagy példányszámú online- és nyomtatott lapok elismert autós újságíróiból álló független szakmai zsűri dönti el, melyek lesznek 2025 „legmagyarabb”, a magyar piacon a „legjobb”, illetve a „legzöldebb” autói. A díjakra 2024. június 1-jétől szeptember 15-ig nevezhetik autóikat a gyártók és az importőrök. A 2025-ös versenyben a Mazda, a Citroën, a Hyundai és a DS márkák importőre nevezett először.
Az elektromos Hyundai Kona kényelmes, csendes, kiegyensúlyozott, pazar a felszereltsége, és elfogadható télen is a hatótávja. Egyszóval kiváló villanyautó. Csak az a fránya vezetőfigyelmeztető-rendszer ne lenne ilyen hangos és ilyen kiállhatatlanul agresszív.
Két dél-koreai cég, a Hyundai Motor Co. és az LG Energy Solutions közös vállalatot hozott létre egy 4,3 milliárd dolláros akkumulátorgyártó üzem felépítésére az Egyesült Államokban – áll a két cég közös sajtóközleményében.
A Hyundai Magyarország legfrissebb autóját jelölte az versenyben, a nemrég a hazai sajtó előtt is bemutatott Kona modellnek két változatát indítja az importőr. A Kona hibrid verziója a Magyar Év Autója 2024 díjért száll ringbe, a teljesen elektromos Kona EV pedig az elektromos szabadidő-autók mezőnyében próbálja megszerezni az Év Zöldautója 2024 díjat.
Technikai és dizájnbombaként robbant a pangó villanyautó-piacon a Hyundai Ioniq 5. Születésekor ikonná vált, igazi jelenség az utakon. Legerősebb, legszebb változatát tettük próbára az Év Zöldautója 2023-as jelöltnek.
Csakis elektromos autókat jelölt idén a Hyundai hazai importőre. Az elektromos szabadidő-autók kategóriában a tavalyi győztes Ioniq 5, az elektromos prémium autók kategóriában pedig a friss Ioniq 6 indul.
A dél-koreai Hyundai szállítja le az első hidrogénüzemű haszongépjárműveket Németországban – jelentette be az autógyártó Frankfurtban.
A Rolls-Royce és a Hyundai Motor csoport bejelentette, hogy együttműködnek a tisztán elektromos meghajtás és a hidrogén üzemanyagcellás technológia bevezetésében a fejlett légiközlekedés piacán.
Érdekes élmény volt a hidrogénes Nexo vezetése. Ez egy villanyautó, amelynek akkumulátorát nem kell tölteni, az üzemanyagcellában lezajló fordított elektrolízis során keletkező áram hajtja.
Az új Hyundai Tucson szabadidő-autót hibridként 230 lóerős összteljesítménnyel, elsőkerék-meghajtású változatban tettem próbára és nem bántam meg.
A Hyundai Motor Company megkezdte saját fejlesztésű üzemanyagcellás rendszerének európai szállítását olyan, nem autóipari ügyfelek számára, mint a hidrogén megoldások svájci specialistájának számító GRZ Technologies Ltd. A kezdeményezéssel a Hyundai megerősíti az autóipari és más szegmensekben történő felhasználásra szánt üzemanyagcellás rendszerek fejlesztése és sorozatgyártása terén elért vezető pozícióját.
Copyright © 2025