
Közös szoftverfejlesztésbe kezdenek a japánok
Japán három legnagyobb autógyártója, a Toyota Motor, a Honda Motor és a Nissan Motor közös szoftverfejlesztésbe kezd autókhoz a Jomiuri Simbun című japán újság beszámolója szerint.
Japán három legnagyobb autógyártója, a Toyota Motor, a Honda Motor és a Nissan Motor közös szoftverfejlesztésbe kezd autókhoz a Jomiuri Simbun című japán újság beszámolója szerint.
A Nissan Interstar a különböző formájú és méretű vállalkozások sokrétű és egyedi igényeihez igazodva a hatékonyságot, a rátermettséget és az ügyfelek jólétét helyezi előtérbe. Az Interstar 5 év vagy 160 ezer kilométeres garanciával rendelkezik, az Interstar-e akkumulátorára pedig 8 év vagy 160 ezer kilométer a garancia.
A Nissan márka hazai importőre, a Grand Automotive Kft. négy modellt, a régen várt Ariya elektromos SUV-t, a Townstar EV modellcsalád furgonját, illetve kombiját, valamint a tavaly teljesen megújuló X-Trail szabadidő-autót jelölte.
Visszatér a Nissan az elektromos kishaszonjármű-piacra, a nálunk is ismert és kedvelt e-NV200 városi terítőnek megjött az utódja, a Townstar EV. A Nissan kisáruszállítóját Párizsban tettük próbára.
Pár napig tesztelhettem csupán az Év Zöldautója 2023 díjra jelölt Nissan Ariyát, ami nem volt elég arra, hogy teljes képet kapjak róla, de arra pont elegendő volt, hogy megállapítsam: baromi jó villanyautót gyártottak a japánok.
A Nissan Motor Co. tárgyalásokat folytat együttműködő partnerével és fő részvényesével a francia Renault SA konszernnel elektromobilitási beruházásaik optimalizálásáról és szövetségük versenyképességének erősítéséről – tájékoztatta a japán autógyártó vállalat vezérigazgatója a Reuters hírügynökséget.
Július 1-jén 18,7 ezer elektromos járművet regisztráltak Oroszország területén – jelentette az Autostat elemző ügynökség. Megjegyzik, hogy ez mindössze 0,04 százaléka az ország összes személygépkocsijának.
A Nissan Motor a következő öt évben 17,6 milliárd dollárt fordít új elektromos autómodellek gyártásba állítására és a jelenleginél olcsóbb, de nagyobb hatékonyságú akkumulátorok kifejlesztésére – áll a japán cég tervében.
Az Óbudai Egyetemen, nemzetközi szinten is egyedülálló módon napelemes töltőállomást helyeztek üzembe január 15-én. A k+f projektet az Európai Unió szervezete, az EIT Urban Mobility támogatta. A fejlesztés révén az Egyetem hallgatói értékes szakmai-gyakorlati tapasztalatot szerezhetnek. Az innováció rendkívül gyorsan, négy hónap alatt valósult meg.
Téli teszten bizonyította be a Nissan Leaf, hogy jobban járunk, ha az olcsóbb, bőséges állami támogatással megfejelt alapverziót választjuk. A 40 kilowattórás Leaf igazi városi villanyautó, sok örömmel. A nagyobb akkus, erősebb Leaf e+ nem jobb annyival, amennyivel drágább.
Copyright © 2025