
Együtt fejleszt a Toyota, a Subaru és a Mazda
A Toyota a jövőben az elektrifikáció iránt hasonlóan elkötelezett Subaruval és Mazdával közösen fejleszti majd új generációs villanyos, vagy villanyhajtással kombinált motorjait.
A Toyota a jövőben az elektrifikáció iránt hasonlóan elkötelezett Subaruval és Mazdával közösen fejleszti majd új generációs villanyos, vagy villanyhajtással kombinált motorjait.
A Toyota, az Idemitsu Kosan, az Eneos és a Mitsubishi Heavy Industries kutatásokat végeznek a karbonsemleges üzemanyagok bevezetése és elterjesztése érdekében. A karbonsemleges üzemanyagok 2030 körüli bevezetésére törekedve Japánban a kínálat, a technológia és a kereslet terén jelentős szerepet betöltő négy vállalat közösen kezdi meg a munkát.
Japán három legnagyobb autógyártója, a Toyota Motor, a Honda Motor és a Nissan Motor közös szoftverfejlesztésbe kezd autókhoz a Jomiuri Simbun című japán újság beszámolója szerint.
Hidrogén-üzemanyagcellás autóbuszt tesztelnek a budapesti agglomeráció vonalain – Budapest, Kelenföld állomás és Szigethalom között – január 22-től legalább fél éven keresztül – közölte a Volánbusz.
Az LG Energy Solution dél-koreai akkumulátorgyártó bejelentette, hogy mintegy 4 ezer milliárd wont fektet be michigani gyárának bővítésére, amely 2025-ben fejeződik be.
Frissítést követően egész jó villanyautó lett a Toyota bZ4X, csak rövid ideig volt a társam, de nagyon élveztem. Külön öröm, hogy javult a fogyasztása és a 400 kilométeres hatótáv már nem csak ígéret.
A Toyota bejelentette, hogy 2027-re megkezdi új, szilárdtestes akkumulátorának tömegtermelését elektromos járműveihez.
A világ elsőszámú autógyártója, a Toyota Motor Corp. további 2,1 milliárd dollárt fektet be (731 milliárd forint) épülőfélben lévő észak-amerikai akkumulátorgyárába, ezzel a teljes beruházás értéke 5,9 milliárd dollárra emelkedik.
A Toyota tíz új elektromos járműmodellt kíván kifejleszteni 2026-ig – közölte a cég vezérigazgató-helyettese.
A korábban bejelentett összeg háromszorosát, mintegy 3,8 milliárd dollárt (1537 milliárd forint) fektet be amerikai akkumulátorüzemébe a Toyota.
A Toyota megkezdte a 2. generációs üzemanyagcella modulok gyártását Brüsszelben: a kompaktabb és könnyebb, két különböző formátumban elérhető modulok változatos felhasználási területeken történő alkalmazást tesznek lehetővé, kibővítve ezzel az autóiparon túli alkalmazás opcióit.
Nyugat-Európában 2035-ben már csak zéró károsanyag-kibocsátású (Zero-Emission Vehicle, ZEV) modelleket hoz forgalomba a Toyota, addigra a vállalat globális gyártása is karbonsemleges lesz – közölte a japán autógyártó.
Minden részletre kiterjedően ismertette a hajtóakkumulátorok fejlesztésére és gyártására vonatkozó, 2030-ig ívelő rendkívül merész terveit a Toyota. Vadonatúj technológiákra, innovatív felhasználási módozatokra, a beszállítói lánc átalakítására és radikális költségcsökkentésre számíthatunk.
Egy év fejlesztés után nyilvános teszten mutatkozott be a japán Yanmar hidrogén üzemanyagcellás hajója. A Toyota Mirai hajtásláncából kifejlesztett erőforrást hamarosan nagyobb vízi járművekbe is beépíthetik.
Okosvárost épít a Toyota a Fuji hegy lábánál, ahol új technológiákat tesztelnek például a robotika és a mesterséges intelligencia területén.
Ami drága az biztosan jó? Nem mindig. Az Év Zöldautója 2021 díjra jelölt Toyota RAV4 Plug-in Hybrid esetében azonban egyértelmű: nincs nála jobb Toyota jelenleg a piacon. Az ára horribilis egy Toyotához képest, de tudása, kényelme, takarékossága, ereje és kiváló vezethetősége egyértelművé teszik, hogy a prémium ligában játszik.
Újra van kombija a Suzukinak! Igaz, valójában ez egy Toyota Corolla. Suzuki emblémával, Suzuki szervizzel, suzukis garanciával, hibrid Toyota hajtáslánccal és a Toyotánál kedvezőbb áron.
Copyright © 2025