Merész tervek a Toyotától

2021. szeptember 23. zöldjárműipar.hu 0

Minden részletre kiterjedően ismertette a hajtóakkumulátorok fejlesztésére és gyártására vonatkozó, 2030-ig ívelő rendkívül merész terveit a Toyota. Vadonatúj technológiákra, innovatív felhasználási módozatokra, a beszállítói lánc átalakítására és radikális költségcsökkentésre számíthatunk.

Óriási a kereslet a villanyautókra

2021. június 7. zöldjárműipar.hu 0

Tovább ösztönözheti az elektromos autók iránti növekvő érdeklődést az idei ártámogatási pályázat, az állami támogatás miatt az év végére 20 ezer darabra bővülhet a hazai zöld autópark a Használtautó.hu szerint.

Új villanyos Audik érkeznek

2021. május 10. zöldjárműipar.hu 0

Hétköznapi használatra tökéletesen alkalmas, sokoldalú modelleket mutatott be az Audi: az Audi Q4 e-tron és a Q4 Sportback e-tron a négykarikás márka első kompakt elektromos SUV modelljei.

EQB

Villanyautó Kecskemétről

2021. április 19. zöldjárműipar.hu 0

A Mercedes-Benz bemutatta az EQB modellt, amely a globális piacra a Mercedes-Benz kecskeméti gyárában készül. Az EQB az első magyar sorozatgyártású teljesen elektromos jármű, amely jól kiegészíti a konnektoros hibrid hajtásláncokkal felszerelt CLA és CLA Shooting Brake, illetve a néhány héttel ezelőtt indult konnektoros hibrid A-osztály gyártási portfólióját, amely a németországi Rastattban található gyár mellett hazánkban is készül.

VW ID.3 teszt: jó vezetni, de még nincs kész

2021. január 24. zöldjárműipar.hu 0

Nagyon vártam a Volkswagen megmentőjét, következő legendáját. Több alkalommal is vezethettem, összesen több mint 1500 kilométeren át használtam, őszben, télben, autópályán, országúton és városban. A mai villanyautós kínálatból az ID.3 a kedvencem, mert nagyon jó vezetni, emberre szabott, intelligens és tetszik a formája is. De még várnék a vétellel, ez a generáció úttörő, az összes lehetséges gyerekbetegséggel. Ha kész lesz, azaz megkapja az összes szoftverfrissítést, talán kérek belőle.

Nissan Leaf e+ teszt: megéri az erősebb?

2021. január 17. zöldjárműipar.hu 0

Téli teszten bizonyította be a Nissan Leaf, hogy jobban járunk, ha az olcsóbb, bőséges állami támogatással megfejelt alapverziót választjuk. A 40 kilowattórás Leaf igazi városi villanyautó, sok örömmel. A nagyobb akkus, erősebb Leaf e+ nem jobb annyival, amennyivel drágább.