
Élre tör a BYD
A BYD (Build Your Dreams) megelőzte a Volkswagent, mint Kína legkelendőbb márkája novemberben. A fordulat rávilágít a világ legnagyobb autópiacán a tradicionális márkákra nehezedő nyomásra.
A BYD (Build Your Dreams) megelőzte a Volkswagent, mint Kína legkelendőbb márkája novemberben. A fordulat rávilágít a világ legnagyobb autópiacán a tradicionális márkákra nehezedő nyomásra.
Szépen építi fel az ívet a Volkswagen, az ID.3-ra rátromfolt az ID.4, a most tesztelt ID.5 GTX csúcsmodell pedig túltesz mindenen: tökéletes dizájn, elgondolkodtató egyszerűség, behemót erő, ésszerű praktikum és optimális hatótáv jellemzi. Ráadásul vezetni is jó. Gyerekbetegségek? Vannak, persze…
A Volkswagen konszern töltéstechnológiai leányvállalata, az Elli, valamint a belga Elia hálózatüzemeltető cég együttműködési szándéknyilatkozatot írt alá Berlinben az elektromos autók hálózati áramtárolási célra való felhasználásának vizsgálatáról az áramellátó hálózat stabilizálására.
A Volkswagen csoport leendő vezérigazgatója Oliver Blume ismét a szintetikus üzemanyagok alkalmazása mellett foglalt állást az Automobilwoche című lapnak adott interjúban.
A 450 millió dolláros közös tőkebefektetéssel Észak-Amerika legnagyobb nyilvános e-töltő infrastruktúrájának megnövelése a cél.
A Volkswagen AG német autógyártó konszern befektető partnerekkel együtt 10 milliárd eurót készül befektetni elektromos járművek és a hozzájuk szükséges akkumulátorok gyártásába Spanyolországban – közölte a konszern vezérigazgatója, Herbert Diess.
Folytatódhat az e-up! sikertörténete: a tisztán elektromos hajtásrendszerű kisautó újra megrendelhető. Számos vásárló számára épp a Volkswagen e sikermodellje szolgált belépőül az elektromos mobilitásba, a kis városi specialista ugyanis egyszerre kínál bőséges alapfelszereltséget, akár négy személy számára is helyet és tekintélyes hatótávot. Az e-up! eddig világszerte több mint 80 ezer példányban talált gazdára.
A Volkswagen az első autógyártóként támogatja ipari méretekben is a megújuló forrásokból származó energia elterjedését és 2025-ig mintegy 40 millió euróval segíti az európai szél- és napenergia-parkok nagyszabású bővítését.
Partnerségre lép egymással az EIT InnoEnergy energetikai befektető és a Volkswagen. Közös fejlesztői és beruházási tevékenységeket terveznek, amelyek kifejezett célja, hogy felgyorsítsák a közlekedési szektor szén-dioxid-mentesítését, valamint felpörgessék annak elektromobilitásra való átállását. A Volkswagen egyúttal az EIT InnoEnergy egyik új részvényesévé is válik a most megkötött megállapodás alapján.
A Volkswagen konszern üzembe helyezte saját, a későbbiekben tömegtermelésben gyártani tervezett akkumulátor cellái kifejlesztésére létesített kutatóközpontját.
Csak húsmentes ételeket kínálnak a Volkswagen német autógyártó társaság wolfsburgi központi üzemi éttermében a nyári szünet végétől – írták német lapok.
Fölényesen vezeti a nyugat-európai villanyautó-piacot a Tesla, miután az első félévben csak a Model 3-ból több fogyott, mint a VW ID.3 és ID.4 modellből együttvéve.
Az évtized végére 50 százalékra emelik az elektromos meghajtású járművek arányát az eladott új gyártmányok között a Volkswagen-csoportnál (VW) a német társaság stratégiája szerint.
Tovább bővítették az első teljesen elektromos Volkswagen személyautó modellcsalád, az ID gyártására szolgáló üzemet a németországi Zwickauban, a több tízmillió eurós fejlesztés révén a kocsik karosszériája is helyben készül – közölte a német vállalat.
A konszern Salzgitterben nyitotta meg az első, elektromos járművek akkumulátorainak újrahasznosítására szolgáló üzemét. A projekt célja az értékes nyersanyagok – lítium, nikkel, mangán – alumíniummal, rézzel és műanyaggal zárt körben történő ipari újrahasznosítása, ezáltal pedig egy hosszú távon fenntartható 90 százalék feletti újrahasznosítási arány elérése.
2021 első negyedévében élénkült a villanyautók iránti kereslet Európában, ami annak köszönhető, hogy egyre több szabadidő-autó formájú elektromos autót dobnak piacra az autógyártók.
A Volkswagen-csoport jelentős lépést tett 2020-ban a gyártási helyszínek elektromos áram ellátásának megújuló forrásból történő fedezése felé. A megújuló elektromos áram aránya egy éven belül 80 százalékról 95 százalékra emelkedett az Európán belüli gyártási egységeknél. A Kínán kívüli üzemek esetében világszerte hasonlóan jelentős emelkedés volt tapasztalható, esetükben 76 százalékról 91 százalékra emelkedett ez az arány. 2023-ra az európai gyárak 100 százalékban megújuló forrásból származó elektromos árammal üzemelnek majd. 2030-ra ugyanez a cél a Kínán kívül található összes gyártási helyszín esetében.
Copyright © 2023